tisdag 24 februari 2009

Floating

Mitt humör, min glädje, min motivation har ju inte varit på topp senaste tiden som ni kanske vet. Jag har varit sååå trött. På vägen hem från skolan idag i bilen så drog jag mig till minnes ett presentkort som jag fick i julklapp. Det presentkortet skulle passa som handen i handsken nu. Det är nämligen 45 min floating! Nån som gjort nåt sånt? Får man cellskräck big time? Förutom att det känns trångt så verkar det vara perfa! Tänk att bara få ligga där, flyta och slappna av i lugn och ro i hela 45 min. Det låter nästan för bra för att va sant ;-).

2 kommentarer:

  1. Men duuu är det inte den där jäkla tant röd på besök igen då?
    Vet hur du menar med att inte vara på humör...
    Så du läste aldrig matte B färdigt då?

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kom hit här via Cisan blogg. ser det här med floating, jag har med ett presentkort på det, men kunde inte göra det då för jag var gravid. men bör kanske testa det nu. skriv gärna och berätta hur det var sen när du gjort det? jag är väldigt nyfiken samtidigt som jag lätt kan få cellskräck.

    /Line

    SvaraRadera