tisdag 24 februari 2009

fettodagen

Sjukt mycket i skolan nu så jag har inte haft tid för mycket annat än att leka plugghäst.
Imorrn ska vi träna på injektioner genom att ta spruta på en... apelsin. Det ni ;-).

Idag fyller min äldsta lillasyster 25 år! Hurra, hurra och grattis söta systeryster! Älskar dig! Hoppas du har det bra på andra sidan jorden.


Idag är det även fettodagen så en semla har jag klämt i mig utan att ens få ett uns dåligt samvete.

Just ja, hörde att vår kronprinsessa äntligen fått sin prins. Nu e dom tydligen förlovade och det va ju inte en dag för tidigt! Snart kanske det blir bebisar i kungahuset oxå :-).

Någon som har problem att kommentera i min blogg förresten? Har hört från några olika håll att dom inte kan kommentera. Fast nu kanske det va en dum fråga för hur ska ni som inte kan kommentera kunna lämna kommentar och svara på frågan om det inte funkar? Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar